Klachten – Complaint

 

Ouders kunnen met een klacht altijd terecht bij de groepsleerkracht, kwaliteitscoördinator of de directie. Bent u niet tevreden over de wijze waarop de school de klacht heeft afgehandeld? De Wereldschool is aangesloten bij de klachtencommissie van Primo Schiedam

Soms ervaren mensen een drempel om zelf een klacht aan de school voor te leggen. Het komt ook voor dat zij zich onvoldoende gehoord voelen of niet uit de voeten kunnen met het advies. De Wereldschool heeft een externe, onafhankelijke vertrouwenscommissie die mensen met een klacht terzijde kan staan. De vertrouwenscommissie kan ingeschakeld worden door iedereen die een relatie heeft met de Wereldschool.


Parents can always approach the class teacher, coordinator quality, or the management team with a complaint. If you are not satisfied with how the school has handled the complaint, The Wereldschool is affiliated with the complaints committee of Primo Schiedam.

Sometimes, people may feel hesitant to raise a complaint directly with the school. They may also feel that their concerns have not been adequately addressed or struggle with the advice given. The Wereldschool has an external, independent advisory committee that can support individuals with a complaint. The advisory committee is available to anyone affiliated with The Wereldschool.






Bekijk hier al het nieuws