Ambulante begeleiding en vraagstukken

CON de Wereldschool biedt ambulante begeleiding aan scholen die advies en ondersteuning zoeken voor vraagstukken rondom de meertalige leerling inclusief nieuwkomers en tweedetaalverwerving. Dit doen wij regionaal binnen Team Taal & Cultuur.

Team Taal & Cultuur is een initiatief van De Diamant, De Globe en CON de Wereldschool. Onze nieuwkomersscholen zorgen voor een kwalitatief aanbod om kinderen die korter dan twee jaar in Nederland zijn, taalvaardig te maken.

Met Team Taal & Cultuur gaan we verder. We bundelen onze krachten en hebben een gezamenlijk aanbod ontwikkeld voor professionals in de opvang, onderwijs en zorg.

We geven trainingen, bieden ondersteuning op maat en maken professionals vaardiger in het werken met de superdiverse populatie.

Heb je een vraag of wil je met ons team Taal & Cultuur aan de slag? Neem dan contact met ons op: Contact Team Taal & Cultuur

Bekijk hier al het nieuws